ГРАФІК РОБОТИ:
ПН-ПТ 8:00 20:00
СБ, НД 9:00 20:00
Замовити дзвінок

Повернення товару

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

Повернення товару належної якості.

Продукти харчування та напої, якщо вони є належної якості, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 172 від 19 березня 1994 року (додаток № 3) обміну (поверненню) не підлягають.

Повернення товару неналежної якості.

Повернення товару з явними недоліками

У разі виявлення покупцем явного недоліку товару (недоліку, який може бути виявлений споживачем під час отримання товару, такий, як, наприклад, пошкодження упаковки, невідповідності асортименту, тощо) в момент отримання такого товару від кур’єра (перевізника),такий товар підлягає поверненню кур’єру (перевізнику).

У разі прийняття покупцем від кур'єра (перевізника) товару з явними недоліками, такий товар вважається товаром належної якості та поверненню не підлягає.

Повернення товару з прихованими недоліками

У разі придбання споживачем непридатного харчового продукту (харчового продукту, який містить сторонні речовини та/або предмети, пошкоджений в інший спосіб та/або зіпсований у результаті механічних та/або хімічних, та/або мікробних факторів)продавець зобов’язаний замінити його на харчовий продукт, який є придатним до споживання, або повернути споживачеві сплачені ним кошти.

Повернення можливо здійснити протягом всього гарантійного строку зберігання товару за умови дотримання умов зберігання.

Вимоги споживача розглядаються після пред’явлення споживачем розрахункового документа.

Вимоги споживача не підлягають задоволенню, якщо недоліки товару виникли внаслідок порушення споживачем правил користування товаром або його зберігання.

Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості товару. Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від налаштувань фотокамери та/або вашого монітора.

Для повернення товару неналежної якості необхідно зробити заявку на повернення товару в довільній формі на електронну пошту kdkalyna@gmail.com та прикласти фото товару, на якому видно дефект, а також зазначити в заявці прізвище, ім'я, по-батькові і номер телефону, на які було оформлено замовлення. Після отримання заявки відповідальна особа зв’яжеться з заявником для уточнення деталей.

Для повернення особисто в ресторан-кондитерську «КАЛИНА» з собою необхідно мати:

  • документ, що підтверджує оплату товару;
  • якщо покупка товару була оплачена карткою – платіжну карту, з якої було здійснено оплату;
  • документ, що засвідчує особу.

 Нормативні документи:

  • Цивільний кодекс України.
  • Господарський кодекс України.
  • Закон України «Про захист прав споживачів».
  • Закон України «Про основні принципи до безпечності та якості харчових продуктів».
  • Постанова КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» № 172 від 19.03.1994 року.